9 Eylül 2007 Pazar

Amy lee hakkında bilgiler


Amy Lynn Lee

Adı :Amy Lynn Lee

Dogum Tarihi: 13 Aralık 1983
Dogum Yeri: Riverside,California - Parkview Hastanesi

Burcu: YayKardesleri:

Erkek kardesi Robby, Carrie,

LoriSaç Rengi : Kahverengi

Göz Rengi: Mavi

Yaptigi sarkilar: "Hello", "Give Unto Me", "Going Under", "Bring Me To Life", "Taking Over Me", "Solitude

En Çok Sevdigi 10 Albüm

1.Superunknown-SoundGarden

2.Dummy-Portishead

3.Under The Pink- Tori Amos

4.Ten- Pearl Jam

5.Cheap Thrills-Janis Joplin

6.Dangerous- Michael Jackson

7.Post- Bjork

8.The Nightmare Before Christmas Soundtrack

9.In Utero-Nirvana

10.Untouchables- Korn

En Çok Sevdigi 5 Bayan sarkici

1. Janis Joplin

2. Beth Gibbons of Portishead

3. Bjork

4. Carole King

5. Tori Amos

Fallen albümünde en çok sevdigi sarki

Going UnderAmy adını 70'li yıllardaki "Amie" adlı sarkıdan almıs.

Amy'nin hobileri

resim yapmak ve günlük yazmak.

Amy'den Sözler

Amy'den Evanescence hakkında açıklamalar... - "Ben'le Arkansas'ta bir yaz kampında tanıştık (Arkansas'a yeni taşınmıştık ve ailem arkadaş edinmem için beni kampa göndermeye kara vermişti). Bir gün spor salonunda kendi kendime piyano çalarken Ben gelip bana iltifat etti. Konuşmaya başladık ve neredeyse bütün zevklarimizin aynı olduğunu fark ettik. Şarkı söylediğimde ise ağzı açık kaldı; şoktan kurtulunca birlikte bir grup kurmamızı teklif etti ve işte !"- "Kadın şarkıcıların ve aktrislerin birbirlerine saygı duyduklarını görünce çok gururlanıyorum çünkü onların kuvvetli olduklarını düşünüyorum. " - "Müziğimizle bizi dinleyenlere sadece onların zaman zaman ümitsiliğe kapılmadıklarını ve melankolinin hayatın vazgeçilmez bir parçası olduğunu iletmek istiyoruz."- "Üzüntü, bazen muhteşemdir..."- "Bir gün bana biri Evanescence'ı çok sevdiğini ve Nirvana'dan beri hiçbir grubun onu müziğiyle bu kadar etkilemediğini söyledi. Inanılmazdı !"- "Başından beri bizimle birlikte olan müzisyenler sadece Ben ve benim yazdığımız müziği yorumlamamıza yardımcı oldular. Ve bunun değişmesi için hiç bir neden yok..."- "Her zaman üzgün değilim ! Bir sürü kişi çok mutsuz bir tip olduğumu sanıyorlar halbuki, aksine, çok neşeliyimdir !"- "Yazdığımız herşey kalbimizden geliyor, ve satıcılara ayak uydurmak için müziğimizi değiştirmemiz söz konusu değil !"- "Birçoğunun bize uydurduğu 'gotik' kelimesini reddediyorum çünkü müziğimizin bu türle hiçbir alakası yok !" - "'Evanescence' bir gaz gibi havada yok olan bir şeyi anlatan, çok güzel, çok gizemli ve bizim müziğimize tamamiyle uyan bir kelime."







Hiç yorum yok: