9 Eylül 2007 Pazar

Evanescence,nin anlamı


EVANESCENCE nin anlamı: Evanescence 'duman gibi yok olmak' anlamına geliyor.Amy'nin sesi ile diğer alternative-rock gruplarından ayrılıyor. Amy'ye göre grubun sırrı müziklerinin epik, dramatik ve karanlık olması.Fallen", ilk albüm olarak görünmektedir.Grup "Fallen" albümüyle büyük bir kitleye ulaşmıştır. Grubun albümü 600.000 satıp Billboard ilk 10'a girmiştir.Rock dünyasında ''Bring Me To Life''adlı şarkılarıyla büyük bir patlama yaratmışlardır.Şarkılarda çoğunlukla aşk ve çaresizlikle birlikte karanlık temaları dikkati çekiyor. "Öfke dolu gençlerin hazırladıkları, önceden paketlenerek satışa sunulmuş gibi duran çok albüm var piyasada Biz böyle değiliz. Bir görüntü satmaya çalışmıyoruz, sadece kalbimizdekileri yazıyoruz." diye açıklıyorlar.Grup turnedeyken Ben Moody grubu terketmiştir. Ben Moody Avril Lavigne'ın bir ara gitaristliğini yaparken grup devam etme kararı alarak turneye kaldığı yerden devam etmiştir ve Ben Moody'nin yerine Cold grubunun gitaristi Terry Balsamo geçmiştir. 2004 yılının Kasım ayında Paris konseri görüntülerineden oluşan "Anywhere But Home" adında bir konser albümü çıkarmışlardırSon olarak ise Ben Moody'siz kadrosuyla bu yıl ''Call Me When You're Sober'' şarkısıyla ve klibiyle yeni albümünü çıkarmışlardır.Her nedense birşeyler rahatsız ediyor beni bu son albümde,iyi şarkılar olmasına rağmen o eski Evanescene havasını almakta zaman zaman zorlanıyorsunuz.Ben Moody'nin ayrılışı çok mu derin hissediliyor acaba?....

Hiç yorum yok: